Бізнес-конференція Білюкс: Дилери в Полтаві

Бізнес-конференція Білюкс

Зустріч дилерів Білюкс в Полтаві

  • Всі семінари, тренінги та конференції компанія Білюкс проводить в дружній доброзичливій атмосфері.
  • Адже ми – одна сім’я.
  • Кожен з дилерів та соратників компанії робить свій внесок у загальну справу перевороту в опаленні.
  • Буквально за кілька днів до кінця року, що минає 2015 року в Полтаві зібралися на зустріч співробітники і дилери компанії Білюкс.

Головна цитата на конференції Білюкс

  • «Робіть справи з тими людьми, які вам подобаються і які поділяють ваші цілі» – Уоррен Баффет.

Бізнес-конференція, або Зустріч напередодні Нового року

Такі конференції корисні не тільки тим, що співробітники діляться досвідом один з одним і змагаються в продажах. Під час таких важливих зустрічей ми виявляємо важливі тенденції для роботи в наступному році, ставимо спільні цілі, працюємо над помилками. Важливим моментом в роботі Білюкс є порядок..

Завідуючий складом логістики та монтажу корпорації Андрій Вікторович наполягає на тому, що чистота і упорядкування – першочергова вимога для всіх без винятку.

Завідувач складом логістики та монтажу корпорації Білюкс

Головною цитатою заходу стало висловлення Уоррена Баффета – людини, яка досягла значних висот у бізнесі. Основним правилом його роботи була робота з людьми, які вірили в успіх підприємства.

Обов’язки співробітників

Кожен із співробітників компанії Білюкс не просто заробляє гроші, просуваючи популярний інноваційний продукт. Це багатофункціональна діяльність, що складається з декількох компонентів. Для здійснення перевороту в опаленні необхідна повна впевненість в тому, що інфрачервоні обігрівачі дійсно працюють..

Білюкс не «впарюють» продукти, які не відповідають заявленим характеристикам, подібно іншим компаніям. Головною метою роботи нашої компанії є позитивні відгуки клієнтів, збільшення популярності бренду і тільки позитивний піар!

Оскільки кадри в компанії вирішують багато, то тут залишаються тільки талановиті позитивні люди..

Вероніка Жукова, HR корпорації говорить про те, що працівники компанії мають високий рівень духовної мотивації і заробляють з користю.

Вероніка Жукова, HR корпорації

У нашій компанії можна заробляти з користю. Збільшення числа клієнтів Білюкс прямо пропорційно відбивається на зростанні зарплат співробітників. Саме тому всі дилери наполегливо працюють на благо Білюкс. Поряд зі збільшенням продажів в компанії, ми несемо важливу місію в суспільство.

Економічні зміни на світовому рівні торкнулися нашу державу, і наша компанія не може залишатися байдужою в цей момент. Зростання цін на газове опалення – це справжня катастрофа, яка незабаром призведе до колапсу, якщо не здійснити перехід на електричне теплопостачання..

Юрій Лоза, маркетолог дистриб’юторської компанії в Сумах, Полтаві та Дніпропетровську, зумів повірити в стельове електричне опалення тільки після особистої присутності установки і запуску інфрачервоних систем на об’єкті.

Юрій Лоза, маркетолог дистриб'юторської компанії

Отже, можна виділити основні цілі роботи в Білюкс

  • Внесок в суспільне життя вашого регіону.

  • Переворот в опаленні.

  • Заробіток з користю і задоволенням.

П’ять років – приголомшливі результати

П’ять років для будь-якої компанії – значний термін. За цей час фірма може перетворитися в мегакорпорацію, а може оголосити себе банкрутом. Щороку компанія Білюкс сходинка за сходинкою піднімалася в рейтингу опалення в Україні. Поки не закріпилася в списку лідерів – відомих, що розвиваються..

Результатами нашої роботи стали не лише продажі і поява дилерів майже у всіх областях країни, а й безліч ключових подій.

Хронологія успіху Білюкс

  1. У 2011 році наш продукт отримав нагороду в номінації Інноваційний прорив року. В цей же час з’явилося інтерв’ю в журналі Форбс від експерта в області інфрачервоного опалення.

  2. 2012 рік ознаменувався для компанії зростанням франчайзингової мережі в два рази і експортними зв’язками в ЄС.

  3. У 2013 році з’явилася нова модель Біонік, а інтерв’ю про інфрачервоні електричні обігрівачі з’явилося в найпопулярніших будівельних журналах, таких як «Идеи вашего дома».

  4. У 2014 році на МЕГА з’явився сюжет про довгохвильових обігрівачів, викликавши неймовірний інтерес до технології.

  5. Компанія зробила наголос на формування стратегії. І в 2015 році впізнаваність і позитивність іміджу Білюкс виросли до 70%!

Вдивляючись в майбутнє, ми хочемо присвятити 2016 рік економічному зростанню компанії. Інноваційний багатофункціональний товар – найкращий спосіб вкладень на даний момент. Фірма працює над новими маркетинговими стратегіями, винаходом моделей для нових ніш на ринку. Новий рік – час нових звершень і досягнень для Білюкс!