Гарантія Білюкс™

При втраті гарантійного талона і платіжних документів гарантія зберігається!

Якщо Ви не можете знайти продавця, у якого був куплений Білюкс, але хочете скористатися гарантійними умовами. Використовуйте форму зворотного зв’язку з виробником, тут – ми розглянемо Вашу заявку і зробимо так, щоб Ви отримали якісний ремонт або заміну.

garantee-25-1

Умови довічної гарантії 25 років

На серію “Б” і “П” з осені 2015 року виробник має вводити поняття “довічної гарантії”. Це означає, що протягом терміну служби обігрівача (25 років від дня покупки) покупець має право звернутися до виробника з заявкою виправити будь-яку поломку, яка проявилася в процесі експлуатації. Якщо це не суперечить пунктам 13.4 Інструкції Білюкс і були виконані обов’язкові умови наведені нижче.

  • напруга в мережі має бути 220В (380В) постійно. Для чого необхідно встановити пристрій який стабілізує напругу.
  • монтаж проводиться акредитованими виробником фахівцями.

На сайті ви знайдете адреси і телефони сервісних центрів, авторизованих виробником, які є офіційними представниками Білюкс у вашому місті.

Сервісний центр не може відремонтувати мій товар в гарантійний період

Якщо в гарантійний період товар, який ви купили у авторизованих дистриб’юторів, вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтований в авторизованому дистриб’юторському сервісному центрі, ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші.

Для цього, будь ласка, надайте нам:
  • товар з повною комплектацією;
  • гарантійний талон або заповнену онлайн форму, при втраті талона;
  • документ, що підтверджує оплату;
  • висновок сервісного центру з відміткою про те, що товар має «істотний недолік».

Детальніше: Інструкція по експлуатації Білюкс

У яких випадках гарантія не надається?

Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті якщо:

  • відсутня заводська упаковка;
  • порушені гарантійні пломби;
  • є механічні або інші пошкодження, що виникли в результаті умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
  • порушені правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
  • було вироблено несанкціоноване розкриття, ремонт або змінені внутрішні комунікації і компоненти товару, змінена конструкція або схеми товару;
  • неправильно заповнений гарантійний талон;
  • серійний номер, змінений, стертий або не може бути встановлений.

Гарантійні зобов’язання не поширюються на наступні несправності:

  • природний знос або вичерпання ресурсу;
  • випадкові пошкодження, завдані клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів і т. п.);
  • втрата товарного вигляду в результаті впливу хімічних речовин
  • термічні та інші подібні пошкодження, що виникли в процесі експлуатації
  • гарантія не поширюється на частини виробу, які легко б’ються: лампи, скло, а так само частини корпусу з пластмаси.
  • при пошкодженні (відмову) техніки або порушень її нормальної роботи, викликаних тваринами або комахами.
  • підключення виробу до мереж електропостачання з параметрами, що не відповідають вимогам діючих стандартів, норм і правил (при вологості більше 80% і температурі повітря + 25С)
  • пошкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в електромережі (більш-менш 10% від номінального) або неправильним підключенням до електромережі;
  • ушкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або виниклі в результаті з’єднання і підключення товару до інших виробів;
  • пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.
  • пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
  • недбалого зберігання та/або недбалого транспортування власником, транспортною, торговельною або сервісною організацією. В даному випадку власнику слід звернутися з претензією до організації, що зробила ці послуги;
  • в разі відмови замовника від повної страховки вантажу, відправленого службами доставки від виробника (дистриб’ютора, дилера або агента), відповідальність за можливі пошкодження при транспортуванні несе замовник;
  • зміна кольору пластини в слідстві випаровування або іншого впливу органічних речовин
  • виробник не несе відповідальності за шкоду здоров’ю та майну, якщо він викликаний недотриманням норм установки.

Детальніше: Інструкція по експлуатації Білюкс

Автор: Олег Литвинов. Вересень 17, 2016