Білюкс Україна. Шлях довгохвильового обігрівача з 2005 року.
2005-2015
2005-2030
Всі права на ТМ і продукцію захищені в Україні
– Скажіть, будь ласка , куди мені звідси йти? – Це багато в чому залежить від того, куди ти хочеш прийти, – відповів Кіт. – Та мені майже все одно, – почала Аліса. – Тоді все одно, куди йти, – сказав Кіт. – Аби потрапити куди-небудь, – пояснила Аліса. –Не турбуйся, куди небудь ти обов’язково потрапиш, – сказав Кіт, – звичайно, якщо не зупинишся на півдорозі.Льюїс Керролл. «Аліса в країні чудес»
Нижче я пропоную простежити історію появи і розвитку галузі довгохвильових інфрачервоних обігрівачів в Україні.
2005
У 2005 році ринок стельових довгохвильових обігрівачів і взагалі інфрачервоних, був малонасичен і загально не відомий. В інтернеті можна було знайти лише одного офіційного дилера «Еколайн», а також кілька імпортерів FRICO. «Еколайн» – ділери з Одеси, закрилися в тому ж році. Імпортери FRICO не вели активної пропаганди і були побічними продуктами в асортименті кліматичної техніки, а також мали дуже високу вартість. В супермаркетах з’явився « популярные коротковолновые излучатели» – новий вид обігрівачів на основі найстарішої технології, їх просували без активної реклами на регіональному рівні тільки дилери та виставки.
Рекламна листівка 2006
За таких сприятливих умов перша наша участь в харківській виставці з енергозбереження на початку весни в лютому-березні 2005-го, з пробною партією Еколайн призвело до фурору! Обігрівачі купували прямо зі стенду і ми отримали кілька великих замовлень від заводів, які і зараз наші хороші клієнти. Ми побачили величезний інтерес який перевершує наші очікування, взявши участь в цій виставці з практично незнайомим товаром в кінці опалювального сезону – навесні 2005!
Сезон 2006.
Далі ми зайнялися побудовою дилерської мережі в регіонах і створенню потужного інтернет ресурсу для залучення нових дилерів. До нас звернулися «сірі» дилери «Еколайн». За порадою одного з них і через затримки поставок від «Еколайн», ми і переключилися на постачальника імпортних обігрівачів. Це був 2006 рік, в якому наша компанія на чолі зі мною стала офіційним дистриб’ютором в Україні. Особливістю зростання продажів в цьому сезоні стала – не продумана рекламна компанія, а так зване «сарафанне радіо». Наведу приклад одного з випадків, коли мешканці одного великого району харківської області, після аварії котельні, спробували використовувати стельові довгохвильові обігрівачі. Отримавши результат, який не обдурив їх очікування, люди стали радити довгохвильові обігрівачі сусідам і друзям для приватних будинків і квартир. Завдяки невеликій рекламній компанії під торговою маркою «BILUX», новим зверненням дилерів і «сарафанному радіо», а також стихійного росту ринку, ми закінчили 2006 рік з результатом шестиразового зростання збуту в порівнянні з попереднім сезоном. Рік 2006 – 600% зростання!
Рекламна листівка 2007
2007
Натхненні таким успіхом, ми побачили серйозну перспективу в цьому напрямку бізнесу то ж на сезон 2007 виділили тільки на рекламу чверть мільйона гривень, почали збільшувати штат співробітників і вдосконалювати дистрибуцію, додаючи нові канали збуту, такі як супермаркети та будівельні магазини. Але в 2007 багато дилерів, які працювали з нами, коли ми постачали обігрівачі «Еколайн», пішли через розчарування в якості російських обігрівачів і слабку сервісну підтримку. Також з’явився великий представник російських “Еколайн” в Дніпропетровську, з яким ми ділили ринок і вимушено позбавлялися замовлень, коли митниця затримували поставки. Тієї ситуації, яка була в 2006, коли люди внісши передоплату в середині зими чекали місяць поставки і жоден з них не попросив повернути кошти, такого в 2007 р вже НЕ БУЛО і я їх розумію! Але попри того в 2007-му ринок зріс в 2 рази або 200%!
2008
Сезон 2008. Криза. Масштабна рекламна кампанія популярные коротковолновые излучатели. А наші рекламні зусилля, які в п’ять разів були більше, ніж в попередньому періоді, привели до наповнення ринку сірими дилерами і створення власного модельного ряду декількома заводами-виробниками в Україні. Один з цих заводів-виробників звертався до нас з пропозицією збути накопичені нереалізовані запаси. Також на українському ринку з’явилася білоруська марка “БЕЛОМО”. У цей час у нас повторювалися проблеми з митницею і поставками, а також складнощами з сервісним обслуговуванням російських обігрівачів. Все це призвело до стабілізації ринку і практично нульового зростання ринку довгохвильових обігрівачів по закінченню сезону 2008-2009. Зростання продажів – 1%
Рекламна листівка 2008
2009 рік став переломним.
Ситуація з курсом гривні по відношенню до долара відкрила можливість виробництва обігрівачів всім. Першими дослідні зразки зробили харків’яни, за ними відразу ж пішли дніпропетровці, потім Полтава та Київ. Можна тільки припустити, скільки ще готується виробництв які не розуміють як працює їхній товар і не пройшли шлях становлення цього бізнесу, а бажають швиденько отримати прибуток за рахунок компаній, які кілька років займалися впровадженням і інформуванням людей про товар.
Не дивлячись ні на що, ми продовжували просувати ТМ «Билюкс», вкладаючи чималі кошти в рекламу. Тоді, ми звернулися до виробника з проханням розглянути можливість спільного виробництва обігрівачів в Україні. Але консолідація, на той момент, не вийшла. Замість консолідації ми отримали нового конкурента, якого самі спочатку навчали і передавали досвід. Це представництво, в даний момент, просуває обігрівачі під ТМ “Екостар”.
Несправедливий фінал, але зібравшись з силами і оцінивши можливості, ми змогли налагодити власне виробництво, в якому зіткнулися з низкою проблем і які згодом навчилися вирішувати краще, ніж попередні представники. Також нам вдалося використати шведський досвід (компанії Фріко – винахідника ноу-хау з 1967 року) у виробництві інфрачервоних довгохвильових обігрівачів – не просто копіюючи їх, ми розібрались з фізичним принципом дії на дослідах з «чорним кутом», використовуючи сучасні вимірювальні прилади, типу тепловізорів і сферичних датчиків вимірювання щільності теплового потоку на різних відстанях від предмета.
Отже рік 2010.
На ринку вже понад 11 брендів-виробників, багато з них не розуміють принцип дії і пристрій своєї продукції – проте продають, аби “втулити”, як то кажуть.
Наша основна місія: зробити ринок відкритим для клієнтів, надавши кращий сервіс в консультаціях і доставці, більше додаткових цінностей – таких як вибір надійного бренду, якому можна довіряти, який піклується про своїх клієнтів і як ТОЙОТА здатний відкликати тисячі моделей на доопрацювання абсолютно безкоштовно та ще й компенсуючи збитки клієнту (в разі виробничих недоробок). А також, як КОКА-КОЛА, здійснюючи постійну рекламу та інвестиції в інновації, за що були винагороджені – ставши технологією “Інноваційного прориву 2011”
Адже життя стає краще тільки завдяки інноваціям і ноу-хау!
Плюс ще одна можливість довести, що “Ще не вмерла України і слава, і воля…“!
Ми виготовили новий вдосконалений обігрівач максимально враховуючи старі огріхи та кардинально помінявши слабке місце – клемні з’єднання на клемник, який є ноу-хау в своїй галузі! Цей обігрівач буде випускатися в Україні під торговою маркою “Білюкс“.
Оригінальна упаковка Bilux “Vital-rays” 2-го покоління
2-а половина 2010 року. Незалежна торгова марка “Билюкс” зібравши команду професійних дистриб’юторів вийшла на ринок переслідуючи прості та зрозумілі стратегічні цілі, такі як:
– Якість
– Відповідальність
– Удосконалення
– Дотримання бажань і потреб клієнта
Результатом наших зусиль стала увага і підтримка з боку Державного Департаменту з Інвестицій та Національних проектів України. Але найголовніше це подяка від дітей, які можуть займатися в гуртках і виступати в актовому залі опаленим нами в Будинку Культури смт. Новосвітлівка, Краснодонського району, Луганської обл. Завдяки ініціативі заступника голови Краснодонської районної адміністрації Гаврилова Володимира Михайловича стало тепло та економно, про що красномовно говориться в відгуку.
Крім цього наш сервіс і нашу продукцію використовували для вирішення проблеми економічного опалення без газу, для великих приміщень, провідні компанії України та світу, такі як: Свердловантрацід – входить до п’ятірки найбільших вуглевидобувачів України, вдруге звернулися до нас для опалення цехів і шахт; Французький Концерн НОВАРКА – виступав підрядником в будівництві саркофага над 4-м блоком ЧАЕС. Наша система опалення була застосована ними для опалення складу щебеню, який використовується для будівництва саркофага.
Але особлива подяка тисячам клієнтам з будинків і офісів, магазинів і виробництв – які вибрали Білюкс і отримали те, чого очікували: кофорт і тепло. А компанія отримала можливість розвиватися та вкладати кошти в розвиток дистриб’юторської мережі і франчайзингу, а також покращувати обігрівачі, робити нові моделі і опції.
2011 рік.
Рік інноваційного прориву для Білюкс. В цьому році ми потрапили на сторінку ФОРБС Україна , в якості експертів на ринку інфрачервоного опалення. А також стали фіналістами всеукраїнського конкурсу інновацій, з технологією довгохвильового опалення.
Венчурні інвестори з Європи та України зацікавлені в масштабуванні енергозберігаючої технології.
Запустили програму тиражування успішного бізнесу Билюкс в 24 областях України:
Франчайзинг Білюкс, по унікальній авторській бізнес-моделі ФранчГраф “Білюкс”! Нашими клієнтами стали найвідоміший і успішний баскетбольний клуб БК “ОДЕСА” (опалення спортивного майданчика) і найбільша мережа магазинів мобільного зв’язку “АЛЛО”.
Перший FranchCamp Bilux в 2011
2012 рік.
Історія створюється нами. Далі буде … Франчмережа росла, з’явилися 2 партнера з ЄС.
2013 рік.
+ 3 Франчайзі та успіхи європартнерів. Новий партнер з Казахстану. Найголовніше прийнята концепція “ПЕРЕВОРОТУ В ОПАЛЕННІ”. Успішно проведено фірмовий франчкемп Білюкс на Сорочинському ярмарку за участю 20 партнерів з усіх куточків України! Зйомка сюжету для каналу МЕГА в програмі НАУКА.UA, як молодого інноватора отримавшого патенти на вдосконалені довгохвильові обігрівачі. Запустили нову модель МЕГАЕФФЕКТИВНОГО довгохвильового обігрівача з радіусною пластиною BIONIC!
Презентація технології BILUX (C) в передачі каналу “МЕГА” НАУКА.UA
2014
Новий лого в стилі ІНТЕРНЕТ СОЦ МЕРЕЖ. Нові сильні лідери- партнери. Нові об’єкти. Нова історія, яку круто описало видання МС.Тудей в 2021 році)
2020
Нове пакування
2021
Починав з $200, зараз оборот – $1 млн. Математик побудував бізнес на обігрівачах: його історія