BMW робить революцію в опаленні електромобіля!
Чи можуть власники електрокарів бути в теплі взимку?
Щоб відповісти на це питання, автовиробники протягом багатьох років шукають рішення, як підтримувати тепло в електромобілях взимку більш енергоефективно.
Зараз, в BMW вважають, що у них є рішення проблеми забезпечення теплом власника електромобіля в помірні зими, це: інфрачервоне опалення.
Нова технологія дозволить зігрівати пасажирів з більшою ефективністю використання палива або електроенергії. Таким чином, потенційно вона дозволить розширити дальність ходу гібридів і електромобілів. Система, показана BMW в ході “Дня інновацій”, обходить обмеження традиційних теплих вентиляційних отворів на користь інфрачервоного нагріву поверхонь твердих тіл. Іншими словами, спрямовані промені тепла будуть безпосередньо зігрівати пасажирів. Тепер можна забути про очікування, поки машина розігрівається холодною зимою. Інженери BMW стверджують, що система допоможе пасажирам зігрітися всього за 60 секунд.
У традиційних автомобілях на бензині, неефективний мотор виробляє великий надлишок тепла і шуму.
Для того, щоб двигун внутрішнього згоряння традиційного автомобіля не перегрівався, традиційні системи опалення відводять тепло від мотора і нагрівають повітря, який потім направляється в кабіну.
У кабіні вентилятор направляє тепло з теплообмінника в повітря і далі тепло поширюється по салону автомобіля, методом конвекції, обігріваючи внутрішній простір авто і пасажирів.
Електричні мотори дуже ефективні, тому що вони виробляють дуже мало надлишку тепла, відповідно при традиційному опаленні, тепла буде недостатньо для обігріву машини.
Найбільш ефективне рішення, в традиційних автомобілях, використовує Рено (Renault) в своїх моделях 2013 Zoe – це ускладнений тепловий насос.
Але навіть в цьому випадку, теплова енергія передається через повітря, що означає, що такий вид опалення залишається все ще відносно неефективним.
У порівнянні зі складним тепловим насосом і нагріванням повітря, інфрачервоні обігрівачі використовують електромагнітне випромінювання для перенесення теплової енергії. Це означає, що теплова енергія переноситься тільки в тому випадку, якщо електромагнітна хвиля зіткнеться з предметом.
Технологія інфрачервоного довгохвильового опалення Білюкс (BILUX) – фіналіст всеукраїнського конкурсу “Інноваційний прорив 2011”
Компанія БМВ поекспериментувавши з використанням інфрачервоного обігріву для електрокарів, прийшла до думки, що в порівнянні з повітряним опаленням, інфрачервоне опалення економічніше на 30%.
А що для приміщень? Наша інноваційна компанія з 2005 року застосовує технологію інфрачервоного опалення для обігріву побутових та промислових приміщень: від маленьких ванних кімнат, балконів і дач до опалення величезних автосалонів, спортзалів, цехів, складів.
Висновки БМВ: Нова розробка BMW робить систему безшумною і не потребує вентиляторів, а також споживає менше енергії. Навіть якщо автомобіль буде обладнаний традиційною системою вентиляції і кондиціонування, – так як ІЧ-промені не можуть бути використані для охолодження повітря, і, отже, кондиціонер все одно буде необхідний – фахівці BMW відзначають, що інфрачервоні технології можуть бути використані для нагріву конкретної області. Іншими словами кожен окремий пасажир зможе безпосередньо контролювати свою власну зону і домогтися потрібного комфорту.
Для електричних і гібридних транспортних засобів, де мінімізації споживання електроенергії має особливе значення, оскільки вона має прямий вплив на дальність ходу, нова система BMW могла б бути значним благом. Крім того, компанія пропонує застосовувати теплові насоси для використання тепла, що відходить від іншої частини автомобіля. Інженери BMW вважають, що обладнаний тепловим насосом і інфрачервоною системою опалення електромобіль споживає вдвічі менше електроенергії на нагрів кабіни, ніж стандартна модель, в той час як загальний діапазон ходу може бути збільшений на 30 відсотків – навіть при температурі зовнішнього повітря в точці замерзання.
Поки не ясно, коли власне, ми зможемо побачити інфрачервоне опалення в автомобілях, хоча варто відзначити, що проведені дослідження доводять безперечну енергоефективність і безпеку цього обігріву для використання в автомобілях майбутнього.
Джерело: www.greencarreports.com от 19.09.2012