Опалення та яхти

Опалення яхти

Навіщо опалювати яхти?

  • Подорожі на водному транспорті одне з найприємніших розваг в сучасному світі, яке дозволяє Вам і відпочивати, і подорожувати.
  • Опалення допомагає продовжити і так настільки короткий сезон.

Як правильно опалити яхту?

  • Бажано досліджувати продукт, перш ніж купити його і встановити на Вашому судні.
  • У залежності від того, що необхідно опалювати: каюту, палубу або сушка після сезону – вибрати систему.

Опалення яхт

Як все швидко змінюється в сучасному світі. Ми стали часто подорожувати, з’явилися нові розваги, а відпочинок і розваги на воді – мабуть, одні з кращих. Шкода тільки, що сезон досить короткий. Але його не тільки можна, а й треба продовжувати! Зробити це дозволяє опалення. Крім того, холодні дні і ночі зустрічаються навіть влітку. Ваш човен повинен відпрацьовувати вкладені в нього гроші. А якщо ви захочете його продати, то наявність на ньому опалення – це додатковий вагомий аргумент на користь гарної ціни.

Відомі способи опалення яхт

Існуюче для опалення обладнання можна розділити на два типи: місцеве (розраховане на одне приміщення) і зональне (на два і більше приміщення). Наявних рішень, як і в будь-який інший сфері, багато: від найпростіших – у вигляді гасової лампи, переробленому під обігрівач, до високотехнологічних і дорогих центральних систем з індивідуальним термостатичним управлінням для кожної каюти, якими обладнуються великі судна. Але більшість даних систем часто або вимагають спалювання значного обсягу повітря в каютах і додаткової витяжки (спиртові, газові обігрівачі), або дуже енерговитратні (конвекційні вентилятори), або дуже дорогі і вимагають внесення змін у конструкцію яхти. Є, звичайно, і всім відомий коминок або «пічка-буржуйка», але це вже відноситься більше до стаціонарних систем і може бути застосована швидше в північних широтах.

Інновації в опаленні

Обігріти яхту можна і інноваційно – інфрачервоно. Вирішити проблему з опаленням на яхті в цій статті ми взялися однією з найпопулярніших в Європі новинок – інфрачервоним довгохвильовим обігрівачем.

Обігрівач довгохвильовий з нержавійки

Цю систему можна назвати, мабуть, універсальною. Її можна зробити як місцевою (обігрів окрему каюту або інше приміщення) так і зональної. Підвісити його навіть самостійно складності не представляє. Інші системи обігріву гріють повітря навколо себе. Його потоки піднімаються вгору, поступово розподіляються по кімнаті і потім саме це тепле повітря зігріває людей і предмети. Інфрачервоний обігрівач обходиться «без посередників» – він гріє не повітря, а безпосередньо об’єкти, що знаходяться в зоні дії його променів. Інфрачервоні хвилі – це, по суті, світло, тільки невидиме людським оком. Так званий ефект сонця. Те ж саме, що Вас гріло б сонце. Так як енергія не йде на даремний нагрів повітря, обігрівач витрачає набагато менше електрики, ніж інші системи, засновані на використанні електричної енергії. Більш того, ці обігрівачі обов’язково оснащують автоматичним терморегулятором. І в цьому теж причина їх економічності.

Опалення каюти яхти

Саме тому інфрачервоні обігрівачі можна використовувати не тільки на стоянці, а й, оскільки сучасні судна оснащені непоганими генераторами, і під час плавання. А з появою нової моделі Bionic від українського виробника Білюкс, де кут розсіювання променів вже становить 120⁰, ККД 97% і ще більш економічне споживання енергії, роблять це ще більш можливим. Один подібний обігрівач здатний опалити приміщення в 12 м2. Середнє споживання електроенергії – 0,4 кВт/год!

Корпус Білюкс для яхт і всі деталі з “нержавійки” і алюмінію!

З огляду на особливості річкового і морського клімату, щоб уникнути корозії існує варіант виготовлення корпусу зі спеціальної нержавіючої сталі. І оскільки основний нагрівальний елемент вмонтований в алюмінієву пластину, він не є відкритим для потрапляння води. Можна також заглибитися ще сильніше і розмістити сонячні батареї і користуватися практично дармової електроенергією. Але це вже зовсім інша історія.


Обігрівач для Яхти Обігрівачі з нержавійки


Ну що, продовжуємо сезон і вперед до нових подорожей !!!

Автор: Дмитро Попов