Лідери перевороту 2017. Як це було;)
Впроваджувати інноваційні обігрівачі в таку спеку? А чому б і ні?! Слідуючи приказці: «Готуй сані влітку», – наші клієнти вже зараз готуються зустріти новий опалювальний сезон без надмірних рахунків за обігрів приміщення. В цьому році компанія Билюкс вперше за свою історію запустила додаткові цикли виробництва в літній період. Так що літо – це не тільки час для відпочинку. А ще відмінна можливість підвести проміжні підсумки і розпланувати наступний високий сезон. Чим і займалися на традиційній щорічній конференції всі причетні до перевороту в опаленні.
За представництвам ТМ Билюкс скоро можна буде вивчати географію України. На зустріч приїхали партнери з Харкова, Києва, Львова, Івано-Франківська, Одеси, Полтави, Вінниці, Хмельницького, Запоріжжя, Білгород-Дністровського.
Конференція проходила в Полтаві і складалася з двох днів. У перший день зібралися дистриб’ютори, франчайзі та дилери. Був налагоджений діалог між партнерами, винесені на обговорення всі суперечні моменти і вироблена модель для подальшого розвитку компанії.
Лідери продажів отримали пам’ятні картини з супергероями, з якими асоціювалися за своїм стилем роботи. А також поділилися історіями свого успіху.
Ось трохи цифр, щоб не бути голослівними:
1) За рік виробництво зросло на 50%.
2) За рік частка стельового інфрачервоного опалення Білюкс збільшилася на 27%. І зараз становить 78%.
3) Бренди національної довіри, такі як АЛЛО, Золотий Вік, Нова Пошта, Київстар вибирають Білюкс.
Які цілі поставлені:
У 2020 зростання компанії в 20 разів. Лідерство на ринку електроопалення. Довіра національного рівня до бренду Білюкс.
Амбітно? Реально! Репутація компанії, величезна кількість позитивних відгуків в інтернеті від клієнтів і стабільно зростаюча партнерська мережа – все це дає підстави будувати саме такі плани. І в підсумку, пам’ятаємо, що наша головна мета – ПЕРЕВОРОТ в опаленні. Від цього виграють усі: економіка України, клієнти, завдяки реальній економії фінансів, всі партнери Билюкс, екологія в кінці кінців. Завершили перший день вечерею в ресторані «Диканька». Участь в спільних конкурcах дозволило познайомитися ближче і навіть розкрити нові таланти у колег.
На наступний день
До конференції долучилися дилери дистриб’юторів і франчайзі. Всі стратегічні питання були улагоджені напередодні. А в другий день була проведена навчальна програма для дилерів. А потім змагання, з бігом по лісом, пагорбах і навіть запливом у Ворсклі.
Це виглядало дуже ефектно завдяки брендованим бейсболкам і футболок, які отримали в подарунок всі учасники конференції. Тимбилдинг зміцнив командний дух і дозволив нагуляти апетит перед польовою кашею і смачним шашликом.
Крім безлічі приємних емоцій і вражень для учасників, це конференція привнесла новий виток в розвиток Билюкс. Прийняті рішення дозволять поліпшити ситуацію на ринку не тільки між партнерами, а також для споживачів продукції Білюкс. І найголовніше, це почуті реальні історії успіху від перших осіб. Які не залишають ні найменшого сумніву в тому, що франчайзингова система працює і змінює життя людей на краще. Ми впевнені, що на конференції в 2018 році таких історій буде ще більше.