Магазин косметики “Імідж”

Проблема

Магазин знаходиться одразу біля входу в Новому ЦУМі. А значить завжди поступало холодне повітря з вулиці, оскільки двері відчинені як на вході до ЦУМу , так і до магазину. Лицева стіна та вхід в магазин зі скла, що додавало певні труднощі при розрахунку опалення. Ще одна проблема для інших систем опалення, окрім Білюксу - це заставлені всі стіни торговими стелажами з продукцією.

Рішення

При вхідній стіні та дверях використали обігрівачі П 2000 - 2 шт. , які чудово справились з відсіканням холодного повітря ззовні. В середині магазину встановлено Б 1350 - 4 шт. Висота підвісу - 4 м.

Результат

Опалення інфрачервоними довгохвильовими обігрівачами виявилось досить економним, а також зберегло багато торгового місця для викладення продукції.

Рекомендуємо замовити впровадження «Білюкс» у наших фахівців

Ми впроваджуємо «Білюкс» вже 12 років, набили шишки і знаємо, що робити в складних випадках. Якщо встановленням займеться недосвідчений монтажник, ми не зможемо гарантувати, що обігрівач буде працювати з максимальною ефективністю.
При установці монтажники враховують висоту стель, товщину стін і розташування вікон, простежать за пожежною та електробезпекою.

Не встановлюйте обігрівачі самостійно

Приклад. Співробітники майстерні купили три найпотужніших стельових обігрівача і самі встановили їх на висоті 3 метри по краях і в середині приміщення. У майстерні все одно було холодно.
Коли впровадженням займається фахівець, він виробляє теплорасчёт і підбирає потужність і кількість обігрівачів, вибирає потрібні місця для установки.
У майстерні було потрібно повісити п'ять малопотужних обігрівачів по периметру.
Спеціаліст перевіряє тепловтрати і при необхідності радить теплоізоляцію. У майстерні потрібно було ізолювати підлогу.
Спеціаліст враховує висоту стель і пропорції приміщення. У майстерні потрібно було повісити обігрівачі на півметра нижче.