Місія та стратегія

Бачення:

Безгазова Україна. До 2020 року скоротити споживання газу для потреб опалення на 20%, за допомогою впровадження найбільш економічних з електричних систем – довгохвильових стельових обігрівачів. Сприяти переходу від конвекційних систем опалення до більш ефективної за допомогою стельових довгохвильових інфрачервоних обігрівачів, зробити переворот в опаленні.

Місія:

Надати економію і заробіток. Впроваджуючи ефективні інновації в енергозберігаючому опаленні електрикою в Україні, СНД, ЄВРОПІ, СВІТІ . Бути надійним постачальником для команди професійних партнерів, забезпечити стабільне зростання та розвиток, використовуючи сучасні системи маркетингу та збуту. Удосконалювати систему продажу для найкращого обслуговування клієнтів, гарантуючи прибутковість компанії та її партнерів.

Стратегічни цілі ТМ “Білюкс”:

  • Лідерство на ринку електроопалення
  • Зростання не менше ніж на 100% щорічно
  • Якість – безперервно малі покращення
  • Створення нових моделей і збільшення ефективності існуючих

Цінності:

Клієнт. Команда. Постачальник. Продукт. Впровадження. Цілісність. Лідерство. Довіра

Принципи досягнення цілей BILUX:

ФОКУС НА КЛІЄНТІВ

– для компанії Білюкс найважливішим є те, щоб її продукція, сервіс впровадження та підтримка надійніше та якісніше за інших задовольняли потреби, радували та дивували клієнтів.

БЕЗПЕРЕРВНІ ІННОВАЦІЇ

– принцип, що характеризує нашу Компанію – це послідовні безперервні малі зміни у всіх сферах організації: маркетингу, постачанні, виробництві, збуті, особистісних взаємин і так далі.

ВІДКРИТЕ ВИЗНАННЯ ПРОБЛЕМ

– у нас всі проблеми відкрито виносяться на обговорення. Там, де немає проблем вдосконалення можливо.

ВНЕСОК

– служіння та забезпечення росту всіх зацікавлених сторін: клієнтів, постачальників, партнерів, співробітників та їх сімей, різних груп суспільства – вчинення справ, що мають значення для навколишнього світу.